( 21 – 22 Nisan 2012/ 10:00-17:00/ İZMİR)

Eğitimin Amacı:

Eğitimde, ihracat departmanının kurumsal hedeflerine ulaşabilmesi için yapması gereken planlama süreçleri ve bu hedefler doğrultusunda müşteri bulma teknikleri detaylı bir şekilde incelenerek, stratejik bakış açısı verilmesi hedeflenmektedir.
Kimler Katılmalı:
İhracat yoluyla uluslar arası pazarlara açılmak isteyen firma sahipleri,yöneticileri ve ihracat departmanlarında çalışanlar

Eğitimin İçeriği:

Pazarlama Yönetimi ve İhracat Pazarlama Bütçesi ve İhracat Pazarlama Planlaması(İPP)
İhracat Pazarlama Bütçeleme Süreçleri
Yurt Dışında Müşteri Bulma; Pazar Araştırması Yapma, Pazar Analizi Yapma ve Hedef Müşteri Analizi
Örnek Bir Ürün Üzerinden İhracat Pazarlama Planlaması, Pazar Araştırması Uygulaması

EĞİTMEN:
ERDAL DEMİRALAY

1973 Ankara Doğumlu Erdal Demiralay; 1994 yılında 9 Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi İngilizce İşletme Bölümünden mezun olup, halen aynı üniversite İngilizce İşletme Yönetimi (MBA) dalında yüksek lisans yapmaktadır. Çeşitli özel sektör kuruluşlarında dış ticaret uzmanlığı, Pazarlama ve Satış Müdürlüğü ve Genel Müdür Yardımcılığı görevlerinde bulunmuştur. Bazı özel sektör kuruluşlarının Dış Ticaret Birimi yapılanması, Dış Ticaret Danışmanlığı ve Kurumsal Yeniden Yapılanma projelerini de yürüten Demiralay, halen Dış Ticaret ve Uluslararası Pazarlama konularında değişik kurumlarda eğitimler vermeye ve akademik çalışmalarına devam etmektedir.

Eğitim Yeri; BEYOND HOTEL
1376 Sok. No:5 Kızılay Cad. Alsancak / İzmir

Program Katılım Ücreti………………….……….….…..: 580 TL + KDV
Firmaların Ödemesi Gereken Ücret (%30) ……………: 174 TL + KDV
Devlet Destekleme Oranı (%70)…………….………….: 406 TL + KDV